nedjelja, 13. veljače 2011.

Seoba blogova

Ponedjeljak je ujutro. Najpopularnije razdoblje u tjednu za vecinu populacije zapadnjackog svijeta. Ja to cesto mogu izjaviti bez imalo ironije jerbo sam inace u to vrijeme slobodan tj. dezuran. Uglavnom ponedjeljna jutra onda provodim spavajuci malo duze zatim ispijajuci hektolitar kave dok se u pidzami protezem ispred kompa ili TV-a.
Danas, medjutim, moji sugovornici mogu osjetiti zeljeznu notu u mom glasu punom ironije dok hvalim ovo hladno i kisno jutro. Naime, jedna je kolegica bolesna pa sam ju morao mijenjati u njenoj skoli. Samo po sebi to nije strasno. Mislim, nije se razbolila namjerno, a cak mislim da je i nekaj malo ozbiljnije s obzirom da ju je uhvatilo za vrijeme praznika u Shangaju,gdje je bila i u bolnici.
Ali, ono sto jest "strasno" je sto je skola u p...m...te sam se bio primoran dici u 5.45 te sto moram provesti ovdje cijeli vrazji dan, a imam samo tri sata nastave. I jos kao slag na ovu prekrasnu tortu, nigdje oko skole nema nicega sto bi pomoglo ubijanju viska slobodnog vremena.
Ne smijem se, ipak, previse zaliti jer mi je vrijeme provedeno ovdje placeno kao prekovremeni rad pa mi to dodje kao tracak toplog sunca u ovo, doslovno, hladno i tmurno jutro.

Kukanje na stranu, jer kukanje je samog sebe fukanje i od toga nema nikakve pomoci. Ono o cemu sam stvarno htio napisati koju rijec je priprema za seobu bloga na drugu adresu. Primjeceno je da su na starijim postovima, iz neposnatih razloga, nestale sve do jedne fotke. Kod uploadanja fotki ovaj ih pametni sustav sprema u web album na Picasi (oba su servisa dio Google-a) te bi ih od tamo trebao stalno ucitavati za citanje. I sve su fotke jos uvijek u tom albumu, ali ih odbija prikazivati na ovim stranicama.

Naravno, odmah sam htio potraziti odgovor i nekakvu pomoc ovomu problemu da bih otkrio da ne postoji nikakav servis za ovakve stvari. Covjek bi ocekivao nekakvu tehnicku podrsku na site-u ove velicine i sa tolikim brojem korisnika, medjutim jedina pomoc koja se nudi je objava problema na forumu. Drugim rijecima Blogger (u stvari Google) mi govori "Cuj, ak ti nekaj ne stima nemoj nas gnjavit nego se izjasni hrpi drugih ljudi koji imaju isti problem i kojima isto nismo pomogli".

I stvarno, citajuci forum, nemali je broj ljudi kojima se desavaju isti ili slicni problemi i ti problemi ostaju nerijeseni. Dakle, moguce je jedino kukanje tj. mos se j....

Iako sam ljubitelj svega Google, odlucio sam da ovo nije u redu pa je u pripremi selidba na druga virtualna prostranstva i to hrvatska. Nije jos sigurno kada ce se ova seoba desiti niti sto ce u tom slucaju biti sa tim starim postovima, ali biti cete svi na vrijeme izvjesteni i obavjesteni.

Do tada uzivajmo u svim tmurnim i suncanim jutrima i poslijepodnevima jer od kukanja nece biti nikad nista. Osim ako se kukamo s nekim drugim. To je onda druga prica koja nije bas za ovaj site. Mozda kad se preselimo :-)

Pooooooooooozdrav

Nema komentara:

Objavi komentar